راهکارهای قطع پیامک‌های تبلیغاتی برای مشترکان همراه اول و ایرانسل

با پیگیری رگولاتوری و به منظور پایه‌ریزی ساز و کار دائمی در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی با رضایت مشتری، سامانه‌ای در اپراتورها طراحی شده است که براساس آن مشترکان همراه‌اول درصورت عدم‌تمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی عدد «۱» را به شماره ۸۹۹۹ ارسال کنند.

 اگر مشترکی تمایل داشت مجدداً پیامک تبلیغاتی دریافت کند می‌تواند با ارسال عدد «۲» به شماره ۸۹۹۹ نسبت به فعال‌سازی آن اقدام کند.

 درباره مشترکان اپراتور دوم تلفن‌همراه (ایرانسل) در حال حاضر مشترکان ایرانسل صرفاً پیام‌های اطلاع‌رسانی خدمات و سرویس‌های این اپراتور را دریافت می‌کنند که درصورت عدم‌تمایل به دریافت آن نیز می‌توانند عدد «۲» را به شماره ۵۰۰۵ ارسال کنند تا این سرویس برای آن‌ها لغو شود.

/ 0 نظر / 19 بازدید